Veelgestelde vragen
In het winkelmandje worden alle gekozen artikelen verzameld. Wanneer u klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelmandje. Hierin vind u een overzicht van uw bestelling. U kunt wijzingen doorgeven en verder gaan met bestellen. Als u verder wilt winkelen klik dan op verder winkelen en de bestelling wordt dan tijdelijk bewaard.
De bestelling wordt na betaling binnen 48 uur (tenzij anders aangegeven) geleverd op het door u opgegeven adres.
iDEAL
Online betalen via via ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, KNAB Bank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank en Van Lanschot.
Het is belangrijk dat u alle stappen van iDEAL volledig afrondt. Volg daarom de duidelijke aanwijzingen op het scherm totdat u weer terug komt op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mailadres.
- Bezorgen binnen Nederland: Bestelling onder € 10,00 betaald u € 1,00 verzendkosten. Bestelling boven de € 10,00 betaald u geen verzendkosten.
- Verkeerde bestelling ontvangen? Neem z.s.m. contact met ons op via het contact formulier
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien u geen bevestigings e-mail heeft ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:
- U heeft een foutief e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling.
- U heeft de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.
Ja, dat kan. Als u, uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteert u bij het invoeren van de gegevens ander bezorgadres opgeven. U kunt per bestelling één afleveradres invoeren.
Ja het is veilig om op internet via www.ovhanger.nl te betalen. iDEAL is de meest veilige en snelle betalingsmethode op internet. U betaalt via uw eigen, vertrouwde bank door middel van internetbanieren.
Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@ovhanger.nl en vermeld in het onderwerp dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.